Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2006 14:02 - Нашумелите Big Brother и Survivor
Автор: kambozov Категория: Забавление   
Прочетен: 3808 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 23.09.2006 16:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Незнам от къде да започна.
Преди 3 години се съзаде една продукция на Нова ТВ, наречено Big Brother.
Първата година беше краста, церемониално, приятно. Можеш да седнеш с приятели и да се наслъждаваш на нещо, което го има за първи път в България.
Изминаха 2 години - церемониите пак си ги има, но са за сметка на участниците. Сегашните вървят по стъпките на предишните и знаят, че България ще ги направи известни. Вярно е.
Но също така искат и да се прочуят с това, че са добри в леглото. Жив пример за това е Павел от Бургас. незнам дали има нещо в гащите и в главата, но е грозе. Сам се излага.
Има и нещо приятно в този сезон - отчелник на име Пламен, непонасящ гейове, травестити, лизбийки и лизбийки. На кастинга и в деня на неговото влизане в къщата каза, че е девствен, но в същото време не бил докосвъл жена от 10 години. Странно ми е.
Има травестит БИВШ и гей, дамо дето няма лизбийки и турци.
Според мен е много забавно това предаване.
Ще се наслъждавам на яки дразги от всеки ....
Survivor - ураааааааааааааааааааааааааааа. Цяла българия лекува. Има една подробност - всичко е на запис и убива духа на българина. Има ли смисъл от такова нещо?


Тагове:   big,   Survivor,   Нашумелите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)))
23.09.2006 14:45
Сървайвър няма как да не е на запис!
ББ макар и на живо понякога (по-често и на запис) повече създава впечатление за нагласеност! ББ1 ми хареса, 2 ме разочарова много, но някак го оправдах с какво ли не ... 3 .... ау..
Сървайвър е игра, а ББ шоу.
Предпочитам играта :)))))))))
цитирай
2. dinka - БззззззззззззззТ :)
23.09.2006 15:43
ДобрЮтро!
Рано е да казвам окончателно кое от двете е еди-какво-си.
Ясно е обаче, че дори и най-глупавата как от Сървайвър е няколко нива над интелектуалното ниво на най-ЕнтелЕгентните под шапката на Батко.
Но чичкото с библията е голям! Много Голям!
цитирай
3. mcmartin - House of the 9
23.09.2006 15:43
:) big brother бил гаден...
Ако бях аз шефа, щях да направя пода и стените метални, да увелича климатика на 40 градуса и да им въведа режим на водата 1:6. Ако някои ми се изрепчи накриво, по металния под ще пускам импулсно минимално напрежение.. колкото да им дойде акъла.
цитирай
4. copycat - оуу тука имаме фикус..
23.09.2006 16:26
Възхищение 1: За първи път разбирам, че етническата принадлежност и сексуалната ориантация могат да стоят в една графа... Значи чакай да видя, за да добро предаването трябва в него да има чистокръвни арийци, строго хетеросексуални, мъжете в никакъв случай да не държат на нищо друго освен футбол и бира, а жените да се редят коя точно да прави свирките на великите мастодонти... Ей, че гот, а?

Възхищение 2: Много хубаво нещо е това да мразиш... ама каквото си намериш... може и себе си... ама по-добре не.

Възхищение 3: От сега съм сигурна, че ще ти хареса ББ3 повече... Такъв тип ми се видиш... Като за ББ3... Как можаха да не те вземат значи.

За недоразбралите: По правило никое риалити не се излъчва напълно на живо по обществена телевиция, може да има включвания евентуално.

Ах как обичам ботаниката...
цитирай
5. анонимен - PROBUJDANE
23.09.2006 16:42
ZNAETE LI KOLKO HUBAVI NE6TA IMA,A TEZI 4UJDI INTRIGI VI RADVAT,INTERESUVAT I ZANIMAVAT I TO UVLEKATELNO?!
цитирай
6. kambozov - няма нищо лошо човек да иска да стани ...
23.09.2006 16:51
няма нищо лошо човек да иска да стани поне малко известен.
Онзи - Пламен нека си е отчелик, но добре знае, че всеки може да влезне.
Тогава защо е кандидатствъл?
Па и иска пари - прошляк. Иди ми да го изкъртя като го видя във Варна скоро.
цитирай
7. kambozov - re: PROBUJDANE
23.09.2006 16:53
По цял ден седя пред комютър, лаптоп или джобно комютърче. Такава ми е работата, че по цял ден съм на такива. И като навън времето е ... убийствено приятно решавам да стоя в нета и да ... оправям чуждите манджи :)
цитирай
8. filip - :)
23.09.2006 19:37
BIG BROTHEEEERRRR!!!!!!!!!!
Жалко, че Слави си даде парите за Сървайвър - всичко е много монтирано. Няма реалити тръпката :) Брадъра е друго нещо - НОВА добре са ги подбрали - травестити, гейове, хомофоби-хриситани за 5000 левчета... :) Колорит и щоу има! :) Аз съм за Брадъра!
цитирай
9. copycat - Едно не мога да схвана...
23.09.2006 22:17
... да искаш пари нещо лошо ли е? От къде можете да бъдете сигурни, че знаете цялата история? ББ също е монтиран. Не че ми е симпатичен, но в ББ никой не ми е сипатичен. Не харесвам чалга-трегерите.
цитирай
10. анонимен - Ясно е !
24.09.2006 01:50
Е, поне едно сигурно нещо научихме от сървайвър - че за да станеш чалга-звезда се започва от циците...!
цитирай
11. jokera - Какво става бе хора?
24.09.2006 07:48
Нещо ББ мой е обиден на Варна. От къде ги намира тия. Че свършиха ли се нормалните хора от нашия град? Те тоя от къде изпълза не знам. Да си остава в София!
цитирай
12. filip - :))
24.09.2006 13:18
Копикет, естествено, че и в ББ3 има режисирани моменти, но определено по nova+ няма забавени кадри и повтарящи се сцени :)
цитирай
13. kambozov - Чек сега. Съгласен съм, че и в ББ3 има ...
24.09.2006 23:55
Чек сега.
Съгласен съм, че и в ББ3 има режесирани моменти, кълцане на кадри и такива ми ти, но в сравнение със СърВайвър са нищо. Когато има номинации или нещо извънредно се дава на живо, а как Вайвъра на Слави ще стани извънредното след като то си е заснето преди месец и косур?
цитирай
14. kambozov - И какво стана?
26.09.2006 11:01
Снощи излезна вярващият християнин, продажника с английска библия.
В предаването се оказа, че той си е прост мирианин с малко разклатено мозъчно мислене.
Даже майка му не го подкрепи. Защо ли? ;)
цитирай
15. kambozov - Следващият?
26.09.2006 11:02
Според мен слеващият Съквартирант, който ще изкочи от стаичката ще е Пеньо.
А вие кой избирате? ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kambozov
Категория: Хоби
Прочетен: 55251
Постинги: 7
Коментари: 117
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930